فیزیوتراپی با xbody

وقتی همین کلام ها را شنیدم ، خواستم ببینم که همین xbody چی میباشد و آیا مهم دو جلسه در هفته که هر کدام 20 دقیق

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

وقتی همین کلام ها را شنیدم ، خواستم ببینم که همین xbody چی میباشد و آیا مهم دو جلسه در هفته که هر کدام 20 دقیقه است ۷۰۰ کالری می سوزانم یا نه. آیا به جهت رژیم لاغری اثرگذار میباشد یا این که نه ؟ روش xbody goیک روشی می باشد که قبل ترها فیزیو تراپ ها به جهت درمان نصیب های جراحت دیده بدن اعم از عضلات، تاندون ها ی ورزشکاران یا اشخاص معمولی به کار گیری می کردند. به طور خلاصه xbody روشی است که در آن این دستور به جای مغز از یک دستگاه صادر می شود! این ورزش باعث تقویت هماهنگی بین عصب و عضله شده که نتیجه آن تقویت و بهبود عملکرد عضلات شده و باعث آسیب پذیری حداقل حین انجام ورزشهای سنگین میشود. فردی که از لحاظ پاسچر بدن یا این که ساختار قامتی مشکلی در زانوی خود دارد، به تیتر نمونه اصلی زانوی ضربدری روبرو است، عضلات و ساختارهای بخش خارجی زانویش سفت و کوتاه شده و ساختارهای بخش داخلی زانو نیز ریلکس و ضعیف است، حیاتی به کارگیری از همین دستگاه نظیر هر ورژن ورزشی دیگر بخش ضعیف آن تقویت میشود. ​

لازم به ذکر است درمان از طریق جریان الکتریکی نیز از بخش های شناخته شده تکنیک های کلاسیک فیزیوتراپی از دهه ۱۹۵۰ است. فرهنگ وتمدن روان در مجموعهxbody  بر این واقعیت پایدار می باشد که هنگامی اشخاص در یک سازمان به مورد قضیه عمل و محفظه کاری خودت علاقمند باشند، سعی به جهت موفقیت و پیشرفت از مدام لذت بخش خیس و آسانتر خواهد بود. ستون ، ما به یک س crucال مهم فرهنگ پاپ که برای س theال کردن آن سوزانده اید ، نگاه می کنیم - و یک بار برای همیشه آن را حل و فصل کنید رولینگ استونز ، فلیت وود مک و بروس اسپرینگستین ، که فقط سه مورد را نام ببریم ، همه کارهای راک هستند که جایگاه کلاسیک کسب کرده اند. هر سه محور ولوو اف ام ایکس ۴۶۰ از فنرهای شمش ۸ لایه بهره میبرند که بسیار مستحکم هستند. هر فردی می تواند از xbodyاستفاده موثر داشته باشد. قدرت کافی نبض باعث می شود که آموزش پس از اولین جلسه موثر باشد و به لطف پارامترهای فردی مشتری حتی بعد از سالها آموزش EMS می تواند از پتانسیل دستگاه استفاده کند. تناسب اندام و داشتن بدنی آماده از لحاظ آمادگی جسمانی برای همه انسان ها بسیار اهمیت دارد که یکی از ورزش هایی که می توان بوسیله آن به تناسب اندام ایده آل دست یافت و بسیار موثر خواهد بود، ایکس بادی است.
افرادی که مبتلا بیماری هایی مثل سرطان، دیابت، صرع و فشارخون بالا هستند به جهت دوری از مضرات ایکس بادی، باید قبل از آغاز آن اهمیت دکتر معالج خود مشورت کنند. ورزش ایکس بادی بواسطه وسعت اثرات مفید آن به وسیله طیف وسیعی از افراد اصلی هدف ها گوناگون استفاده می شود به همین معنی که علاوه بر نتایجی که روی تناسب اندام دارد بعنوان یک ورزش درمانگر هم به کار گیری میگردد به این معنی که بر بر خلاف بسیاری از ورزشهای دیگر که علاوه بر سنگین بودن آن برای بعضی افراد ممکن هست مبتلا جراحت هایی در بعضی قسمتها شوند، همین ورزش هیچگونه ضرری نداشته بلکه همانطور که ذکر شد به جهت اهداف درمانی نیز از آن استعمال میشود، از این سیستم در پزشکی به جهت یاری به توانبخشی، بهبود فرایند حرکتی، و تقویت ماهیچهها پیرامون مفاصل به کار گیری میشود. همانطور که گفته شد همین ورزش سبب ارتقا گردش خون می شود.گردش خون خیر تنها بر ماهیچه ها تاثیر داراست بلکه بر بر روی پوست نیز اثر گذاری گذار میباشد و منجر ارتقاء گردش خون بر بر روی پوست می شود. هنگامی که عضله ها عمل می نمایند تراکم داخلی به شدت تحریک می شود و جریان خون ارتقا مییابد.

غالبا الکترودهای همین دستگاه به مدل ای تهیه و تنظیم شدهاند که بر بر روی عضله ها قرار میگیرند و ضربه های الکتریکی بر عضله ها وارد می نمایند و همین ضربه ها باعث انقباض های فراوان ماهیچه ای میشود. ایکس بادی از متد EMS به معنای تحریک الکترونیکی عضله ها است که این تحریکات به صورت پالس های الکترونیکی بیش از ۸۰٪ از ماهیچه ها تن فرد را پایین تأثیر قرار می دهد .لباس همین ورزش به رخ جلیقه و شلوارک قابل انعطاف که از چندین الکترود و کابل تشکیل شده است می باشد. EMS مخفف electrical muscle stimulation است، به معنی تحریک الکتریکی عضلات که در ایران به نام ایکس بادی نیز شناخته و نامیده می شود. ورزش ایکس بادی (XBody) یک دستگاه تحریک الکتریکی عضلات (EMS) است که برای تغییر شکل بدن از آن استفاده میشود. آیا تمرین با دستگاه تحریک الکتریکی عضلات (EMS) دردناک است؟ در متد ای ام اس نمی توان بافت عضلات را به طور مستقیم تحریک کرد بلکه تحریک از طریق سیستم عصب رسانی تارهای عضلانی انجام می شود و از آنجاییکه تحریک به اندازه کافی صورت می گیرد می توان فیبرهای عضلانی به مراتب بیشتری را نسبت به تمرین سنتی به کار گرفت.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن